وقت فوری سفارت کانادا

مجموعه «زاناگشت» با سال‌ها تجربه فعالیت موفق در زمینه رزرو فوری وقت سفارت کانادا برای ویزای دانشجویی و توریستی، آماده است شما را از ابتدا تا انتهای این مسیر همراهی کند. همچنین، اگر نتوانید به صورت عادی وقت بگیرید، ما به شما کمک می‌کنیم به صورت فوری بهترین وقت سفارت را رزرو کنید.یرد.

وقت فوری سفارت کانادا ​

وقت فوری سفارت کانادا این امکان را به متقاضیان ویزا کانادا می‎دهد تا در کمترین زمان ممکن وارد سفارت شود. در این روش متقاضی پس از اینکه مراحل اولیه مانند تهیه و ارائه مدارک، ایجاد حساب کاربری و… را پشت سرگذاشت؛ ۳۰ روز بعد جهت انگشت‎ نگاری باید به یکی از کشورهای همسایه که خدمات ویزا کانادا را برای ایرانیان انجام می ‎دهند مراجعه کنید.

چه افرادی نیاز به انگشت نگاری ندارند؟

افرادی که کمتر از ۱۴ و بیشتر از ۸۰ سال سن داشته باشند.


متقاضیانی که ویزای مهاجرتی دارند.


کسانی که از قبل اقامت کشور کانادا را داشته باشند.


کارمندان و افراد دولتی یا دیپلمات ها

canada-2

از ابتدا تا انتهای این مسیر همراهتون هستیم

سوالات متداول

  • آیا انگشت‌نگاری ویزای کانادا از داخل ایران قابل انجام است؟

    خیر. شما باید وقت سفارت کانادا را از کارگزاری وی اف اس ترکیه گرفته و برای انگشت نگاری به این کشور سفر کنید.

  • آیا می‌توان از خدمات پیکاپ ویزا برای اخذ ویزای کانادا استفاده کرد؟

    بله. پیکاپ ویزای کانادا برای کشورهای ارمنستان، ترکیه، آذربایجان، گرجستان و امارات ارائه می شود.

  • آیا با رزرو وقت سفارت کانادا باید مدارک سفر را تحویل دهیم؟

    خیر، وقت سفارت کانادا تنها برای حضور در کارگزاری و انجام انگشت نگاری است و ارسال مدارک ویزا به صورت اینترنتی انجام می شود.

  • آیا همانند ویزای کانادا و انگشت‌نگاری، وقت سفارت هم شامل می شود؟

    خیر. رزرو وقت سفارت رایگان است، اما ارزیابی درخواست ویزای کانادا و ثبت اثر انگشت متقاضی مشمول پرداخت هزینه ارزی می شود.

وقت سفارت کانادا چقدر طول می کشد؟

با توجه به این که کانادا در ایران سفارت خانه ای ندارد پس کلیه متقاضیان اخذ ویزای کانادا باید به یکی از کشورهای همسایه وقت سفارت گرفته و سفر کنند.برای اخذ ویزا می توانید به یکی از شهرهای همسایه مانند آنکارا، استانبول، ایروان، دبی، ابوظبی و … مراجعه کنید تا بتوانید درخواست خود را به سفارت ابلاغ نمایید.

وقت سفارت کانادا بستگی به میزان تقاضا و ازدحام متقاضیان دارد، لذا نمی توان زمان دقیقی برای وقت سفارت کانادا تخمین زد. وقت سفارت کانادا در شرایط عادی از هر کشوری که اقدام شده باشد به طور معمول ۷ تا ۱۰ روز کاری (۱۴ روز) به طول می انجامد.

پروسه گرفتن ویزای کانادا از طریق آژانس زاناگشت ( از تعیین وقت سفارت گرفته تا تهیه مدارک و ترجمه آن ها و انگشت نگاری و مصاحبه و خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا ) همگی حدود ۱ تا ۳ ماه به طول می انجامد.

مدارک لازم جهت زمان سفارت کانادا

 مدارک لازم در این ۳ مورد خلاصه می‌شود:

تاریخ تولد
آدرس ایمیل
شماره تماس

خدمات پیکاپ ویزای کانادا با زاناگشت

ما در مجموعه زاناگشت تمامی امور مربوط در این زمینه، از وقت VIP سفارت کانادا و پیکاپ ویزای کانادا تا اخذ ویزای توریستی و تحصیلی به‌ همراه دعوتنامه‌ی معتبر و رسمی از این کشور را با به‌کارگیری تجربه‌ای چندین ساله در این حوزه و ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان برای متقاضیان محترم توسط کارشناسان مجرب به‌انجام می‌رساند .